vad är kenzas problem egentligen?

Vet ni! Jag håller verkligen med bloggkommentatorerna. De är så vettiga när de skriver om hur provocerande Kenza är. Och de har så himla rätt! Hon är den jobbigaste bloggaren jag vet. VARFÖR KLAGAR HON PÅ SINA SÖTA BLOGGLÄSARE HELA TIDEN!??

Så fort hon får en negativ kommentar svarar hon i stil med "Men duuuh om du inte gillar min blogg sluta läs?? Vad är ditt problem egentligen! Låt mig få leva mitt eget liv och skit i andra!!!! Blir så himla less. Att folk inte kan uppföra sig ordentligt"

När en läsare påpekade att hon knappt sett någonting under sin resa i Barcelona fick Kenza bryt och skyllde på Dalin eller Dilay eller vad hon nu heter. SNÄLLT. Också säger hon att killar är bah såååå mycket lättare att umgås med, coola kenza vettu! Får gratisprylar varje dag och klagar över att behöva gå upp klockan åtta för att vara modell för veckorevyn.

MEN TA MIG HÄRIFRÅN!!!! Vrålar jag och klickar snabbt in på Spiderchick.nu istället.



Bild från bloggkommentatorerna! (Den nedersta alltså..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0