vill ha en skinnpung

Jag var på en medeltidsmarknad (bara det är i och för sig väldigt komiskt) hos farmor och farfar (..inte de som anordnade den), där tänkte jag bah kika lite om de hade nån snygg skinnpung. Så jag går fram till ett skinnstånd. (ha-ha. busigt)

Jag: Hejsan har ni såna där skinnpungar?
Medeltidsmannen: ..Hehheh... Eh... Va?
Jag: Alltså en SKINN-PUNG?
Medeltidsmannen: Öhm...?
Jag: JA? En sån man har runt halsen alltså?
Medeltidsmannen: Hm... JAHAAA menar du en sån här!?

Säger han glatt och håller upp en sån här:



Hehe. Skulle sitta fint runt min hals i och för sig...

Kommentarer
Postat av: ebba

beata trodde du menade en såndär ju! haha ;)

2010-08-10 @ 16:14:02
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0