turistbilderna del 1

Som om det kommer en del 2? Nej.


TAGGADEEE i bilen! Eller jag var i alla fall taggad.. Vi åkte snålskjuts ner! Ekonomin är inte alltid så lätt.

Vädrade näsan lite i Jävlarnas stad...

EGOBOOST! Töntigt namn och töntig tjej.

Pustar ut i pojkvänsstolen på Peak..

Jag älskar mig själv när jag ser denna bild. Räkna hakorna vettja!

Spexxxx i gamla stan.

Vi levde ju ganska så lyxigt... heeheh..heh-heee..

Jag hade på mig min svarta pösiga kroppsstrumpa.


Chinese boy fascinerad av grönis. Precis som jag.

Hihihih titta bah på lillkalvis :')

Älskar allsång! ...?

Båtade lite.. Och nej det var inte vår båt som körde rätt in i kajen. ( så ni kan sluta maila och fråga nu.)

Buss hem såklart...! Ekonomin var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0