gymnasie och grejer


Stortjejen här nurå! Gymnasiet år 1. SP1. GALET!!! För det känns som igår jag sprang runt i knottriga sockiplast på Nylands Skolas underbara parkettgolv i gympasalen, som för övrigt är lika stort som vårt garage. (Och vårt garage är yttepyttemini..)


Första veckan på gymnasiet har inte varit så tokig faktiskt :')

Vi har varit på *cAmP* och lärt känna varandra bättre så jag tror absolut vi kommer trivas tillsammans! Alla är ett gäng som håller ihop! som pappa skulle sagt. Han är så vis!

Ok. Ska väl inte måla upp nån falsk bild om att allt är så himla puttinuttigt perfekt, vandrar på moln till skolan typ. Znark.. Så är det inte. Det finns alltid människor man stör sig på. Det finns alltid folk som är dumma i huvudet. Och trots att jag försöker vara snel mot ALLA så är det emot min natur.

Men det är som jag brukar säga, hellre elak och rolig än snäll och tråkig.

..Och jag är ju förjävla kul hörrni ;PppPPppPP


Kommentarer
Postat av: ebba

haha, du e snäll (snel) och rolig!!! :):) inte elak....

2010-08-27 @ 14:49:30
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: Lisen svarar

liteeee elak är jag nog. men inte mot dig för du är alldeles för snygg

2010-08-27 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0