galen 10-åring!

Sitter och lyssnar på... vet inte vad det heter, ett program på P4 i alla fall. Haha! Det handlar om en liten 10-åring som är helt crazy! Hon sjunger 24/7 och drömmer om att bli artist. Nu är hon tydligen på ett artist-camp med Amy Diamond som lärare!!!!


När jag var mindre (eller ok klart jag fortfarande vill) ville jag bli artist, önskade verkligen att jag kunde sjunga. Var i och för sig en riktig SingStar - stjärna om man körde på Easy. Inte för att det betyder nåt men..

Ibland kan jag tycka att jag får till en fin ton. Om jag tex sjunger Amazing Grace eller I Will Always Love You. Blir tåris och tror att jag kan sjunga. Men mina kompiZar säger att jag inte kan. Jahapp. Så vare med den artist-karriären.


Grattis till 10-åriga Klara i alla fall.. :'(


Kommentarer
Postat av: ebba

Du kommer alltid vara en stor idol för mig! :):)

2010-04-13 @ 17:10:39
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0