bröllopsfotografen på bio


Om ni vill se en prisvärd bio borde ni nog INTE kolla på bröllopsfotografen. I och för sig hade JAG roligt när jag såg den, men det berodde ju mer på mina vänner, inte själva filmen. Och det är ju inte alla som har såna underbara vänner som jag har!

Filmen handlar om lille värmlandskillen Robin som vill bli fotograf och flyttar till Stockholm, träffar en tjej, nåt går snett men på slutet ordnar sig allt igen. Som det brukar!

Mina vänner tyckte det var underligt men framförallt FRÄNT att jag kunde sjunga med i hela värmlandsvisan. Tanten framför oss tyckte inte det var FRÄNT :'(


Vill du också lära dig värmlandsvisan? Börja då med att kolla på detta klipp, ett klipp du aldrig kommer glömma.


Kommentarer
Postat av: beata

trevligt trevligt :}

2009-11-01 @ 18:38:36
URL: http://bealea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0