lite jibbish sådär

VAR HÄLSAD

Det är knappt några bilder i bloggen nu, VARFÖR? Jo. Såhär är det. Min. Kamera. Är. Sönder. SANT!!! Tyvärr har jag ingen annan att skylla på än mig själv. Tappade den silvriga stackaren rakt ner på tröskeln! Ajajaj. Han vill inte starta nu :( Åååh min älskade kamera. Amen.

Därför blir det no bilder från igår, hade i alla fall en jättebra kväll! Åkte i backen med mina bästa babes, väldans trevlans. Träffade också på några från min förra klass :' ) Lill-Loffe vettu! HAhahAhaaaaHAhA.. Klockren!


Bild på min ex-skola.. Inriktning på mossor/lavar. Skogsskolan nummer ett!!!


Kommentarer
Postat av: F.

HAHA klockis(;



the gangstah crew ska te backen imorron, lr hur? :D



PEaaah!

2009-01-31 @ 12:21:59
URL: http://lndgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0