bilder från igår


Titta långhalsar'n! Vi klev upp tidigt och hoppade på tåget, haha roligt sällskap av gunnar.


Framme i hudiksvall vid tio. Såg en jätteläskig pojke på gatan som sålde barbiedockor!! Maja sprang iväg.


Jag längtade efter dollarstore, så vi gick dit och pressade ner så mycket godis som det gick i en plastburk. (20 spänn för typ 1 kg!!)


Vi åt lunch i en park och jag passade på att posa tillsammans med heliga birgitta.


Det började regna typ 1 timme innan vi skulle åka hem, så vi gick in på ett café som skulle va mysigast i stan enligt turistbyrån (hahaaha ja vi frågade).

Mina mest normala bilder är slut, så mer än så blir det inte. Ha en bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: F.

GUNNAR <3 MIN GUNNAR:D



2009-08-11 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0