teletubbies



HALLÅ
Igår kom som sagt Ebba och Beata hit, med sig att dom en påse godis och genast blev dom mer välkomna. Hehe. Jag bjöd på snygga bilder på mig som barn som tack. VAR TACKSAMMA NU! Ja, vi lanade the sims och gosade framför Ugly Betty innan vi var tvungna att gå och lägga oss. Skola idag dårå... Ett dopp i sjön hann vi också med såklart!


Uäääh! Beata hittade kåda och stoppade in det i näsan så det såg ut som snor - läskigt!


Moget, Beata. Verkligen moget att bajsa i vattnet! Det var just det som kom ur ebbas mun i foto-ögonblicket.

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men förutom Ebba, Beata och Simone har vi också haft besök av en familj från stockholm. Till veckan ska både Mormor och Morfar och Adam komma, men jag får i alla fall ha mitt rum för mig själv...

Jag skojar, flickor. Ni är varmt välkommna igen!

eller inte

AHAHAHAHAAH! Förlåååååååååt, jag kunde inte låta bli.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0