sveriges historia

vi har bajsprov imorrn

OM DET ÄNDÅ VORE SÅ ENKELT. Det är inget bajsprov vi har imorrn. Ett bajsprov vore till och med enklare än det grymma öde som väntar oss åttondeklassare imorgon. Bara att bajsa i en kopp och sen är allt klart.

Har pluggat nån timme nu, blev förhörd av pappa och han tyckte jag var väldigt duktig!!!! Jag får bra självförtroende av att höra sånt, vare sig det stämmer eller inte. Lycko Katta som inte behöver träna nåt tills imorrn. Vetta tusan hur, men hon kan redan allt! ORÄTTVIST!

När jag pratade med henne tidigare ikväll stod hon och bakade bullar. ORÄTTVIST! Fast iförsej bakade vi bullar på skolan i måndags. Efter det satt Emma och jag vid ån och smaskade - mysigt!


Nu får det vara slut med pluggandet för ikväll. SO-provet får väl gå som det går (okej jag ljög, vill att det ska gå bra!) för nu ska jag belöna mig med Top Model/Idol följt av Filip och Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0