hehe hoppsan


ajm alajv (och jag vet att mina nyckelben är onormala... :'))

TJOSAN I TROSAN!
Lite dålig uppdatering, men efter den senaste veckans hyperonormala JÄTTEAKTIVA lisa, måste man faktiskt få ta igen sig lite också...

Dagen har varit riktigt het. HET OCH SVETTIG. Jag har varit het, alla andra har varit svettiga. Orkar inte lägga in bilder nuuuu, förlåtförlåt, men jag är trött. Min säng står och väntar på mig så varför sitter jag här?

Äh, efter skolan skulle jag träffa pappa på stan och äta med honom, men han dök inte upp. Så jag följde med Lelle hem en bit på vägen. (Och, ja. Det slutade med att jag satt i hennes kök och åt kakor). MEN SEN träffade jag pappa och vi käkade tandori innan jag skulle till teatern.

Trevligt att träffa alla glada människor igen, men varför måste vi byta leeeeeeeeeedaaaare? deeeeeeeeeet suuuugeeeeer.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0