bilder från skolan

HAHA, vad annars kan man göra en lördagsmorgon klockan nio?


Mmmm. På engelskan var vi lite gangstaah waangstaah's och satt oss längst bak och knäppte kort på varann. COOLT.


Lelle jobbar flitigt och jag spexar inför kameran (som vanligt). Men lägg märke till hur långt jag hade skrivit!! Duktig flicka!


Sara bad mig inte lägga ut den här bilden eftersom hon ansåg sig själv se tjock ut. VA?! SARA? TJOCK??!?! HAHAHAHAHA. jag döööööööööööööör.


Dom i bilen (bakom oss) blev jättesura för att vi spexade på deras parkering. HALLÅÅÅ? Allemansrätten då?


Jag gillar att det ser ut som om Lelles ben är mina. Dom är så snygga, Lelles ben. GRRAAWH!


Nej, nu får det vara bra med skoltankar. SKA PLUGGA NU.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0