shop alot NOT

Anledningen till den oacceptabla ickeuppdateringen


Snygga pälsmössebrudar. Om ni av någon outgrundlig anledning skulle få för er att köpa denna mössa kan vi tipsa er om BIKBOK.

HEJ!
Håhå jaja. Eftermiddagen spenderades med Ebba och Agnes, shopping såklart! Fast jag var mest sugen på att pyssla. Mina fingrar har pyssel-abstinens!

Därför bar det av till Panduro hobby där jag inhandlade vissa föremål... (skriver mer i nästa inlägg!) Annars var det Ebba som storshoppade. Skor, jacka, tröja, väska, oj oj oj. Den finfina väskan hittade hon på en av mina favoritäffer, för endast 27 kronor! ETT FYND!


Två vackra barn! Ebbas godispåse tog just slut, det är därför hon ser så lessen ut :' ( AGNES DÄREMOT ÄR SKADEGLAD.

I nästa inlägg ska ni få se på nåt jävulskt vackert...

Kommentarer
Postat av: maddde '

birsta <3

2008-10-05 @ 18:35:51
URL: http://maddelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0