flytväst

Vem kan ro utan åror?

... Inte jenny i alla fall! Hennes ro-skills var inte lika bra som Ellis, därför utsedde vi just denne Elli till överste styrman när vi gav oss ut i havet i en gummibåt. JA, EN GUMMIBÅT. Haha, ingen sån där orange sak, utan en lite mer robust, grå sak. Det enda som var orange var min mysiga tröja som jag fått låna av pappa.

Det var inte så kallt ute på havet som jag trott. Tröjan fick mest ligga på båtens golv medans jag satt i fören med Fanny och njöt av solen och sånt där larv. HAAAHAAAAA, Dagens mest klockrena kommentar måste jag bara berätta. Vi satt i båten när vi plötsligt blev omkörda av en snabb racerbåt, inget konstigt med det, vi hade ju för tusan bara åror!

Vågorna som gungade oss fram och tillbaka var jättehärliga.
Maja: Åh! Känner ni vågorna? Blunda och var tysta, det är så himla härligt!
Tystnad.
Jenny: Bara jag som tycker det här känns lite bögigt?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Min bäbi.

SJÄLVKLART hade vi flytvästar på oss. Den som jag fick låna av Maja var snygg! Typ från the 80's och retro. Röd och retro.


Stekarna Lisa och Fanny i bakgrunden, och överste Styrman in the front.


Mini-Maja med ett krystat leende. VI HADE ROLIGT PÅ RIKTIGT, JAG LOOOOVAR.


Jenny är söt och Maja har ännu inte insett vilken förkskräcklig sångröst hon har...


HAHAHAHA? Fråga inte.


Vi rodde till en kanal och den var jättemysig och gräset var redan fullt med fågelbajs, så det gjorde inget att vi också AVFÖRADE där.


SNYGG-RETRO-FLYTVÄST!

Förhoppningsvis ska vi ut med båten imorgon igen, och nej jag tänker inte prata om att skolan börjar på måndag.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: agnes

AHHAHAHHAH!

2008-08-23 @ 20:46:22
Postat av: jenny

du sa att vi inte sklle fråga men jag måste nog va fan håller jag på med ?! ahahha

2008-08-24 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0