200 tusen och lite till


Det måste vara jobbigt att ha Eric Gadd som pojkvän

Vi satt och sjung litegrann på den där låten av Eric Gadd hos Simone (oj, så roligt man kan ha) Den där 200 tuuusen, och lite tiiill som är med i nån reklam på TV också.
Kom precis nu på hur irriterande den låten är! Värsta piplåten. Eric Gadd kan inte vara riktigt normal, jag menar stackars hans flickvän som står ut med att han pratar så där hela tiden.

Vid frukost-bordet hos familjen Gadd:
Erics flickvän: vad vill du ha för frukost, älskling?
Eric: Jag vill ha müüüsli! Och lite fiiiiil!

En lördagskväll hos familjen Gadd:
Erics flickvän: vart ska du, älskling?
Eric: Jag ska till sluuussen! Jag åker biiiil!

HA-HA-HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0