glamourama DJ's



Ställde klockan 1 halvtimme tidigare för att jag ville se klart Glamourama!!! Säger ju det, borde verkligen jobba med morgonpasset (TAR K*DJ*S PLATS!! (vågar inte skriva hela namnet för han googlar sig själv!))..

Skönt att det är slut nu, Glamourama alltså. Det infekterade alldeles för mycket på mitt privatliv! Igår tex på muntliga engelska nationella när jag började dra liknelser till Glamourama?? "..well acctually i have seen a programme called GLAMOURAMA... it's about three girls you know.. emh sometimes they are DJ's.." Också gjorde jag den klassiska dj-posen, en hand på hörluren och andra på freestylen ba.

Lite konstigt beteende ja, men hoppas ändå det tar mig till högsta toppen :):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0