skobiten & jag

 

Här är jag! + en bit från min sko, och bredvid den en bläckpenna??? Var ju jättekonstigt såhär i efterhand att jag höll upp pennan, men vill ju visa hur liten skobiten är. För man kan liksom inte jämföra den med mitt huvud pga enormt. Skulle bli helt oproportioneligt.

Min sko föll alltså i bitar idag. FAST BARA I EN BIT ;pPPpp. Också var jag tuvngen att plocka upp den för det kändes så tragiskt att den skulle ligga ensam i ett dike, så jag tog med den hem. Dock glömde jag den på Pressbyråns disk (varför la jag ens ifrån mig den?) så fick VÄNDA och HÄMTA den.

HAhaaaaaaaaaaa. Så konstigt gjort, inser jag nu.

Kommentarer
Postat av: beata

Inte så konstigt för de där legendskorna!!

2011-05-11 @ 15:26:34
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0