pallar ej supertrendiga tanter



Här sitter jag i manchesterbyxan och sväller. Hatar cirka alla tanter som ba "LÄCKRA byxor du! Är det trendigt eller? Hade ju såna där i min ungdom, är jag SUPERtrendig då eller ;););)?"

Ja ba himlar med ögonen, suckar lite och bara skakar på huvudet som att säga ASSÅ DU FATTAR VERKLIGEN *INGENTING*. Älskar dessa små tonårsutbrott. Men ärligt; bara för att du ägde ett plagg när du var ung som är trendigt NU betyder inte det att du är "supertrendig".

HAHA om jag ba skulle påstå att, i och med att jag hade utsvängda jeans för 6 år sedan, JAG är supertrendig. Dock att jag ju ÄR supertrendig i och med man prenumerar ju på SOLO och får lite modetips då och då ;pPppp


MEN TANTER ALLTSÅ
Det är ju bara så fel dom fattar ju ingentiiiiiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0