mustaschknapp

Kolla fina knappen jag fick idag! Av Lisa. HON ger MIG saker på sin födelsedag. Så är det när man är lisa94, ba livin' the lisa94-life. Om någon vuxen frågar varför det står "come to me mustasch man" ska jag säga att det är ett modernt popband eller dylikt. 

DOG för övrigt av svett tidigare idag. Lite komiskt att de i Motala säger "oj, nu blev jag svett" istället för "oj, nu blev jag svettig". Det låter ju helt sjukt. Som att de ba *konverterat* till en svettpärla. Tror jag tjatat om detta förut men jag förvånas/fascineras lika mycket varje gång. Är som en guldfisk, ba ältar samma saker om och om igen :(:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad HÄNDER!?!? ja ba lämnar avtryck i tre av dina blogginälägg på RAKEN!?!?

2011-05-09 @ 21:49:56
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0