mvh starstruck på mig själv

Tur att jag hade min långa svepande kjol ikväll, har skakat cirka konstant och varit allmänt efterbliven. Mina bästa idoler har nämligen rört sig i Sundsvall kvällen till ära (sista kvällen innan domedagen dvs). De heter Filip Hammar och Fredrik Wikingsson och vet allt om allt och jag vet allt om dom. Vill vara precis som dom fast mig själv osv.

Därför smög jag fram till Fredrik och klappade hans skinnjacksarm lite. Bara begravde mig själv för det var så stört. Så STORT skulle jag skriva men det var STÖRT också. De säger så bra saker och jag säger så dåliga saker (tex att jag trodde podcasten var LIVE? VA? SÅ KORKAT HAHA ORKAR INTE).

Vi blev kramade på men jag var lite till mig och har glömt bort hur det kändes.
De luktade ganska så gott och Fredrik var lite len medan Filip var lite sträv (obs i ansiktet).


Det snurrar lite och så nu för jag älskar ju sånt här DET VET NI ALLA VID DET HÄR LAGET.


HAHA ca 2 megapixels. (VAR SÅ MYCKET SNYGGARE ÄN SÅ?? Vill jag tro)

Dock! tro inte jag var ett jobbigt fan som *ville fotas*, det var dom som ba tjata' och tjata' så ja ba "suck, ok ställer väl upp då.." Är fortfarande fnittrig jamen förlåt.

Kommentarer
Postat av: Lisa(den andra)

**Du.Är.Så.CoOL**

2011-05-23 @ 20:32:25
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0