ingen bryr sig...



HAHA jag är så svett i armhålan nu. Vill att det ska synas för då verkar det som att jag int' bry' mä om att vara snygg hela tin'. MEN DET GÖR MAN JU.

Jag har cyklat till/från Kvissleby idag från Juniskär och det är ju ganska långt??? VARFÖR GJORDE JAG DET HAHA. Men vill ju vara som Fredrik Wikingsson (han gjorde det). Och han vet var jag bor. Åh gud kommer leva så länge på det där. VARFÖR ÄR DET INGEN SOM FRÅGAR MIG OM DET???

Förväntar mig typ att alla ska ställa sig upp och applådera när jag kommer in i matsalen. Eller åtminstone peka och viska "shit, det var hon!!! så cool!" osv. MEN INGENTING. Har typ försökt dra upp det själv, ba "hehe jaHAaa och vad gjorde ni i helgen då?:)" för att de ska fråga tillbaka, men nästan ingen bryr sig.



DET ÄR SÅ TRAGISKT OCH JAG FÖRSTÅR INTE VAD DET ÄR FÖR FEL :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0