för mycket random



Känner sån press att måsta blogga och så. ? Varför skriver jag "och så"? Handlar ju inte om nåt annat. På tal om detta kom jag på en ganska rolig händelse som jag vill ska utspela sig i det verkliga livet någon gång:

*Ponera* att någon ställer den klassiska frågan "vad gillar du att göra på fritiden?" också svarar du såklart "jag gillar att fotografera och så" (eftersom alla typ gillar fotografering för det är väl inne just nu?)

Men HAHA FATTA MISSFÖRSTÅNDET då personen frågar "jaha, vad brukar du så? morötter och sånt eller?" HHAHHA skulle va så kul om jag fick uppleva en sådan diskussion irl. Alltså SÅÅÅ som i ODLAAA hehe.



Allt börjar spåra ur. Jag ska nog kika runt lite på internet och leta efter en ny bloggplattform att stå på... *2 bE cOnTinUeD*

/Lisa94

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var den där bilden en slags hemlig vink till mig??;P:PppPP svårt att förstå

2011-05-31 @ 20:09:10
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0