blev nästan rånad

 

*Alla vi som läste DÖDA först* lol. HAN VAR HÄR!! Knackade på och jag blev jättteglad över att få besök. Men så ville han råna mig mmmhm. Dock var det aldrig läskigt, han skulle ju "sälja dekorationer" och jag ba hehe ne :) så då gick han.

Men ändå var ganska dramatiskt.


Dessa tjuvar alltså. Och att det finns så många synonymer till tjuv gör mig ganska uppspelt eftersom mitt mål i livet är att bli ett mänskligt synonymer.se! Några förslag: Bandit, bov, skurk, brottsling, rånare, tjyv, kriminell, våldtäktsman, mördare.... osv osv osv.






JAHA OCH NU GÅR ÅSKAN?? *dör*

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA varför kommenterar jag hela tiden, men hurru, du skulle passa i kort taggit hår!! Helt sjukt!

2011-05-31 @ 23:44:07
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0