köpt idag och så vidare



Gissa vad jag dricker för blå vätska!!! Okej inte så svårt med tanke på etiketten bredvid hehe. Det skulle nästan kunna bli en ny reklambild för vår älskade läskeblask vira blåtira eller?

Alltså läsken heter inte vira blåtira ELLER, utan bara vira blåtira. Som den där kakan på Stenstans ba där det står "För alltid du & jag... eller?" Det är jättekonstigt. Eller har jag missat nån intern grej där? Eller är det typ en jättekänd replik från Star Wars? För jag har aldrig sett SW så det är lite svårt för mig.


Köpte även en TAVLA idag. Vågar dock inte visa den för jag är jättenervös osv när det gäller konst. Okej det var inte konst, det var typ en bild på rådjursstjärtar.



Okej nu måste jag verkligen gå på TOA. Hållit mig som en giraff (visste ni att de bara kissar var femte dag??? Hehe nä jag skojade bara med dig Lisa. Det hittade jag på ba. Fast ärligt talat så vet jag inte hur giraffer kissar. Fatta vad långt de har till marken osv)



HAahA sån sjukt konstig grej på toan. Jag sprang in och satte på radion utan att tänka på vad det var på, sen när jag satt på toa märkte jag att det var nån sorts kyrk/opera -kör? De ba hallelujah och där satt jag och bajsa typ. Var väldigt märklig känsla.

Kommentarer
Postat av: magda

DU ÄR LOL personifierat

2011-03-15 @ 14:25:42
URL: http://pandemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0