jobbig stämning @ busshållsplatsen

Så otroligt konstigt att jag typ våldtog en tjej idag. Ni ba AAAAAH VA!?!?! Hehe nä ingen våldtäkt, men det kändes verkligen intimt, när jag smög upp bredvid och fick lyssna på några strofer ur Forever Young innan hon upptäckte mig och slutade med sjungandet (synd!)

Hon stod där på busshållsplatsen med ryggen mot mig, högt sjungandes på Forver Young och helt ovetandes om att jag skulle med samma buss. Jag blev jättenervös och visste inte vad jag skulle göra!? Harkla mig lite? Nysa? Säga hallå där? Skratta? Digga lite? Sjunga andrastämman?

Nä. Jag bara ställde mig en bit ifrån och stirrade ner på min iPhone 5. Låtsades skicka ett SMS. Plötsligt slutade hon tvärt sjunga, och jag förstod att hon upptäckt mig. Men jag fortsatte stirra ner i telefonen utan att möta hennes blick. Förstod såklart att hon skämdes och mådde lite dåligt själv. Det kändes verkligen som en våldtäkt.


När hon klev av fick hon äntligen sjunga klart sista versen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0