i blåsvädret

Det har varit väldigt blåsigt idag. Märkte det eftersom 1. Fick ett sms om att jag skulle vara "försiktig" när jag gick till busshållsplatsen (ca 20 meter) pga blåsigt och 2. Busschauffören påstod att han var tvungen att köra långsamt pga blåsigt.

Hur sjukt är inte det? Och det var en tjej på bussen som var helt övertygad om att det blåste så mycket att det skulle bli sprickor i marken och börja vibrera och bli jordbävning osv. Obs att det var inte jag. Jag satt där och smaskade bananer istället för att delta i diskussionen. TROTS att det är talk to a stranger -dagen idag. Besviken på mig själv..


tjA det är jag som e bananbruden ba!!!

Dock när jag skulle slänga bananskalet (hade typ 1/3 banan kvar i handen, utan skal) SLÄNGDE JAG BANANEN ISTÄLLET... Då låtsades jag som att det var meningen? HahahaHA? Varför gjorde jag det. Fick sen gå och skämmas med mitt bananskal tills nästa papperskorg dök upp. *Pinsam händelse*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0