dessa bestick



MmhM har dukat lite nu. DJUP TALLRIK till PASTA? Känns exotiskt. Men det här med vilken sida om tallriken besticken ska placeras på... ORKAR INTE DENNA ÅNGEST VARJE GÅNG JAG SKA DUKA. Stannar liksom upp, hjärnan snår knut på sig själv och svetten bryter fram i nacken. Flackar med blicken och hoppas jag inte är iakttagen. Så pinsamt att inte veta.

En gång fick jag höra att man ska lägga dom "det som känns mest fel" ??? HAHA det var det sämsta tips jag hört. Alltså då måste man ju liksom tänka fram och tillbaka tusen gånger. Dock att det inte alls spelar någon roll om man lägger på fel sida eller inte, det är bara en sorglig tanke att jag aldrig kommer kunna bli en proffesionell servitris?




Fortfarande tveksam till källans trovärdighet dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0