hårmodell (ej jag)

 

Här stressar jag förbi i sedvanlig ordning! Håret ba flyger i vårvindarna. HAHA har varit så jävla ful idag. Kul. Men ännu fulare igår, uppenbarligen:

Då gick jag med min vän Fanny i stenstans kvarter. Vi blev stoppade av hårmodellsökare från Loreal TVÅ GÅNGER!! KUL, om det inte vore för att de ville ha Fanny båda gångerna. Kul att jag stod bredvid som ett fån. Liksom drog skakigt med handen genom håret och flinade lite inställsamt. Hela jag skrek ju vÄÄÄÄLj määäJ!!!?

Men nej. De ba till Fanny "ååååh WOW du är verkligen ultimat för detta! Helt PERFEKT hår!!! Här ta ett visitkort, hör av dig när du vill!!!"

Jaha. Och jag harklade mig nervöst i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: isabel

# Jo, folk brukar faktiskt komma fram till mig på stan och säga det! Men ja de är sant.. tar avstånd från facebook... iaf ett litet tag

2011-04-13 @ 22:30:29
URL: http://annaisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0