bussresa

Fram tills idag var mitt drömyrke busschaufför. Men nu är jag tveksam, det känns inte så kul att få denne glade man till kollega:

Han föddes förmodligen med världens suraste min, eller så är det så man blir om man jobbar som busschaufför. Sen blev han sur för att det var någon som ÅT i bussen??
- FYYY SKÄMS SLUTA ÄT ANNARS SLÄNGER JAG UT ER!! Vrålade han.


- I CURSE THE DAY YOU WERE BORN! Skrek jag inte. Men jag tänkte det. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan, knäppte lite målande bilder och skrev ett blogginlägg.

Så kan en vanlig dag i mitt liv se ut!

Kommentarer
Postat av: beata94

Lisa det är bara muppar, och skadade människor som vill bli busschafför :O hahaha

2010-03-22 @ 18:23:40
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0