look a likes

En sak jag kommit på är att jag alltid ska hålla på och kommentera människor, alltså inte kommentera (fet mage snett öra långa tår) utan mer hitta look a likes till alla. Det är riktigt roligt - ett tips en regnig dag!

Hittar ni ingen look a like kan ni gå in på teknikmagasinet i sundsvall city, där jobbar en kille som är SÅ JÄVULSKT lik Calle i Idol nivet? Haha, jag och Fanny kunde inte släppa det här utan disskuterar fortfarande deras liknelser:

Fanny skriver:
shit nu har jag gått förbi calle 3 ggr
Lisa skriver: åh hälsa från mig :') hörru kan du inte köpa en sån där bröstboll och be han signera den?
Lisa skriver: oooj ja såg just en man som var skiiiitlik clabbe duvet? undra om han och calle är här tillsammans
Fanny skriver: äru dum eller din jävla ärta?

Snap.
Jag tar åt mig :'(


..INTE HAAHAHAHAHAAHAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0