jag har hittat 1 populärt spel

Om jag inte kan spela the sims måste jag väl ta ut min dagliga spel-timme på nåt annat sätt. Den ultimata spelsidan är ju SVT SPELPORTALEN!! <3 älska sidan alltså!

Idag provade jag ett spel som heter ÄT!


Ät! går ut på att en kvinna i slöja ska äta upp så mycket kebab som möjligt utan att bli dödad..? Väldigt underlig handling nu när jag tänker efter, men det är spännande! SPELVÄRT SPEL!


förlåt jag är så tråkig just nu, men vill ni ha roligt så kan ni ju antingen gå in på redtube eller svt spelportalen.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: hah, ja jag hade gjort vad som helst för att åka till ett varmt land ;)

2010-01-02 @ 21:22:14
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Lavonno

Jaaa, älskar mellandagsrea och jag hittade en systemkamera som är perfekt!

2010-01-03 @ 12:08:12
URL: http://lavonno.blogg.se/
Postat av: maja

jakten på den stora nöten där snackar vi action

2010-01-05 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0