inne i en fasteperiod

Nu tickar klockan väldigt långsamt. Jag har varit utan mat i 45 minuter och det dröjer minst en timme tills päronen kommer hem med pizzan till mig! Har aldrig fastat såhär länge, så det är väldigt lockande att gå och hämta korgen och fylla den med snoddas, bullar och chips..

MEN JAG SKA HÅLLA MIG! För då kommer jag orka hela pizzan själv, inklusive det drypande fettet.. Åh va gott! Hihi

mata mig?


Nä nu ska jag skapa en egen religion bah sådär! Har inget med skolan att göra alls

Kommentarer
Postat av: de kallar mig sponk

hej pärlan. pizza är skitgott! vad roligt att höra att du fastar, då lär du dig guds budskap och att upskatta koranen ;D

2010-04-23 @ 00:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0