stort huvud

 

Gillar såna här coola suddiga bilder. Man blir liksom fundersam, stannar upp i scrollandet och ba VÄNTA LITE, var är ansiktet egentligen?! Gillar också när mitt ansikte ser litet ut. Har världens jätteskalle egentligen HAHA, det är ganska sjukt.


Kolla ba! Jag är typ två Lisa-huvuden??? Och nu fick jag ju tillfälle att visa denna bild också. HAHA så pinsamt för han sa typ "ja e ju så lång" också ja ba "ja me!!! då blir vi ju som mamma pappa barn"

??????????????????????????????????????
DU ÄR SÅ SJUK LISA!!!!!


Fast juste, har ju lovat att aldrig skriva om mig själv i tredje person. Men blir bara så less på na ibland. Jävla Lisa varför gör hon sådär...

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha vi alla lider av Storthuvud! Men vi har lite problem med Blekhuvud också!



åh! ni är världens bästa förändrar. Mamma Lisa och Pappa Armand!

2011-05-01 @ 18:04:05
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: lisa94 svararar

HEHEEH vet inte om jag ska ta det som en komplimgang??!! vill hellre va en sprattlande sparv till bebis ju! men du e snäll!

2011-05-01 @ 18:41:11
Postat av: Lisa

HAHAHA Ditt huvud är snarare två Mirre(Mirpour) huvuden(jag är ju bakom dig)!!! OCH CHECKA HANS JÄTTEARMARAR!!!?!?!? Snacka om att verkligen omfamna? Är det verkligen hans arm där på din sida?

2011-05-01 @ 23:28:02
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: lisa94 svarar

men lisa vems hand skulle det aNNARS VAARA?(min är inte sådär knotig??!) och åh, om man tittar snabbt ba så ser det ut som att han har flätat ihop sin hand med någon annans (min....)

2011-05-02 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0