döpa dyra saker

Tog mig en cykeltur och ba *funderade på livet*. Tänker så bra på cykelsadeln, dock att jag glömmer bort allt sedan? Älskar allvarligt min cykel. Vill nästan ligga med hen. Fast nä det vore SJUKT ju.



Jag har som ni ser ej bestämt kön på cykeln ännu. SOM OM JAG SKULLE HAHA det är en cykel fattar ni väl? Den har inget kön. Könlös. Tänker inte heller *döpa* den som alla ska göra med sina käraste ägodelar. Typ "det här är min Nikon D90 han heter RAGNAR hihih".

Oj nu fördömer jag verkligen detta beteende, menar inte att vara elak. Men tänk ba en gång extra innan ni döper nåt dyrt till nåt tokigt. (Ragnar är typ det tokigaste namn jag vet, ärligt).

Kommentarer
Postat av: moa

hihihii DU ÄR SÅ TOKIG!!!

2011-05-02 @ 00:16:22
URL: http://rubarak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0