busig idag ba!



Såhär kan man se ut när man gjort något busigt, eller bara skrattar åt de lustiga katterna som leker på mattan bredvid mig. Men för att det här inte ska bli en DJURBLOGG (ni ba "2 late :p") struntar jag i en noggrann redogörelse om deras beteende osv.

Det busigaste jag gjort idag var kanske att ta en GUMMISNODD som hårsnodd ba. HAHA vem använder gummisnoddar i håret, det är ju ÄCKLIGT pga gummisnoddar har man typ runt syltburkar och sånt.

Och hos mormor och morfar finns en liten svart mönstrad låda på fönsterbrädan i gästrummet där gummisnoddar finns? Det är jättekonstigt varföööör finns dom däääääääär? Helt fel forum för gummisnodden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA "to late" var precis de jag tänkte!!!!!!!!! du borde skaffa mindreader-blogg ist:O:O:O eller delta i den sucsefulla tv serien fenomen med uri geller.

2011-05-15 @ 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0