delfinälskare se hit!



Helst skulle jag vilja äga en egen Flipper som kan ta med mig ut på havsäventyr osv, men eftersom jag är rädd för både hav och äventyr osv får Flipper bo i en pool istället! Ska vara hans delfinskötare och ba sitta på poolkanten och mata han med sillar hela tiden. 

Har alltid älskat delfiner! Vem gör inte det? Man kan inte hata delfiner, det är typ socialt självmord att erkänna att man är en delfinhatare ju. Men jag blir lite tveksam till delfinerna när jag hör & läser & ser om deras sexuella beteende.

DE VÅLDTAR NÄMLIGEN BÅDE FAMILJEMEDLEMMAR OCH DYKARE? Hur random är inte det.






EH OK!? Finns förrresten mycket random fakta på wiki-sidan "animal sexual behaviour"
bl.a:



Kommentarer
Postat av: fanny

men ja sa ju att delfiner är äckliga!!

uscha de rape@ ju allt som rör sig!



men varför skriver du bara om djur nu för tin :O äre typ internationell animal week or something? ;o

2011-03-06 @ 19:58:44
Postat av: Ebba

haha det låter ju fantastiskt att dyka med delfiner..

2011-03-07 @ 11:40:27
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: isabel

hur går de till egentligen? kan dom inte ha en videooo hur det gick.. SKOJA BA. men vadå? de går väl ändå inte att bli våldtagen av en delfin, de är väl som om man skulle bli våldtagen med en 2 meterlång levande banan som simmar.. de går bara inte..

2011-03-07 @ 20:40:57
URL: http://annaisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0