äckliga nagelbitare..



Här sitter jag i solskenet!!! Nä, det är egentligen lampan som jag riktat på mig själv!? Varför gjorde jag det? OCH AAAAHAHAJJJ!!! Nu såg jag SÅRET. På nagelbandet. Ajajjajajaajajj vad ont det gör helt plötsligt.



Nagelbandssår är ju typiska för nagelbitare - varför händer detta då mig? Har aldrig varit ett nagelbitarbarn, till min stora besvikelse dock. Ville så gärna köpa "Stopp och Väx" att måla på naglarna men jag behövde det aldrig. Försökte börja bita på naglarna ett tag men kom väl på hur osmakligt det är? Folk som frenetiskt river av små nagelstrimlor som sedan faller på marken och bildar ett sorts "nagelspår" är ju socialt missanpassade. ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0