några vanliga rädslor

Saker jag känner varierande rädsla inför:

Inte hinna hoppa av bussen
Folk som pratar om sig själv i tredje person
Bli dränkt av en trädgårdstomte och att min man ska kalla det för en "bisarr död"
Min katt (skräckblandad förtjusning dock)



Somna på armen så den är alldeles tung på morgonen och det känns som man har gips
Att råka särskriva ord
Människor som älskar Japan
Wikipedia-haters
"Magiker"
Özz Nujen, framför allt bakgrundsbilden på hans Twitter men även själva Özz Nujen
Att det ska krypa upp en LEGUAN ur toaletten (såg det på Americas funniest home videos en gång)
Skämta med nån om det här med att födas med elva tår OCKSÅ FÖDDES PERSONEN I FRÅGA MED ELVA TÅR


m.m
m.m
m.m


MÄRKS DET ATT JAG BORDE PLUGGA........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0