17

Idag blir min underbara vän 17 år, och jag kommer inte kunna närvara rent fysiskt. Synd eftersom jag har laddat inför detta i flera flera veckor, jag har liksom varit mer besatt av Lisas födelsedag än av William/Kate-bröllopet?! Det här inlägget skrevs i februari.

HAHA nej. Jag skriver detta kl 23.50 den 7 maj 2011 och vill att det ska publiceras med äkthet precis när det är klart. Det behöver liksom inte vara massa PLANERING och FÖRBEREDELSER egentligen, huvudsaken är att man tänker på varandra och tycker om varandra. HAHA igen, vem försöker jag lura. Jag har planerat och förberett mig till tänderna.
DVS DU SKA FÅ ALL UPPVAKTNING DU ÄR VÄRD. Förlåt om du väntat dig en smäktande kärleksförklaring, men jag känner att det skulle förstöra min image och så.
Saknar dina sprättande långa ben och hoppas du har på dig Miss Li's gamla klänning på måndag.
Okej, måste verkligen öva på dessa pussbilder a la Michaela Forni. (Har fler tänder egentligen)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså Darling jag förståår!!!! Du har ju din image, en förändring skulle kunna skada din karriär!

2011-05-09 @ 21:48:05
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0