märke på magen



Något som ligger högt upp på min ogillar-lista är MÄRKEN. Alltså inte Diesel och Dior, utan MÄRKEN. Typ märken av riskorn i kastrullen osv.

Vet inte varför, men det är något visst med märken som jag blir äcklad av. Att någonting gjort ett AVTRYCK på något annat som kommer sitta kvar (bara ett litet tag visserligen, men ÄNDÅ).

Idag hade jag på mig en tight tröja, men lyckades ändå få in ett zoodjur mellan magen och tyget (bara det är ju LOL-moment). Zoodjuret satt där flera timmar, och när jag kom hem och drog av mig tröjan satt det fast!?!??! Vet ej om min mage var svettig eller om apan var fuktig men det hade liksom klibbats fast och jag fick TA I för att få bort honom.

Så nu går jag runt med en ap-siluett på magen.. Alla ba aawWh jag ba eeEUuwh typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0