året 2010

Oj, det var väl lite sådär småjobbigt att försöka sig på nån sorts "DET HÄR VAR ÅRET 2010" vad kallas det nu igen?!?! Typ tillbakablick? Nej, resumé? Äh. Det var lite för jobbigt. Men jag försökte i alla fall. Fattar inte hur vissa kan vara så ambitiösa att dom typ redogör för ALLT som hänt ba "23 mars åt jag ju indiskt så satt ganska länge på toan, men älskling köpte naturell yoghurt för det var extrapris på Lidl så det löste sig :)))"

Det blir ingen klassisk månad-för-månad grej. Vi ba improviserar lite va:

Poserade lite i Berlin - minns inte om jag var gravid eller om tyget ba fladdrar lite? Träffade en snäll tatuerare som gjorde 17 stjärnor på min mage (en stjärna för varje kusin). Också fyllde jag visst år, fick en muffin med en flagga i? Kanske därav det stela leendet.

 

På skolavslutningen i kyrkan var det någon som hade med sig en systemkasse påväg in? Jätte-jätte konstigt. Årets bästa köp - mina brillor som fick vara med om mycket äventyr, åHguhHh det är typ *oRgAzM* bara att titta på dom.

Började tycka om Stockholm jättemycket. Såg årets mest exotiska djur på skansen - ÄLGAR. Då tyckte jag det var ballt men nu känns det lite tragiskt.

Varför såg jag Allsång på skansen två gånger???! Skaffade mig ett leg (inte ett ben) blev ap-snygg på det YES! Också tyckte jag morgonpasset var ovanligt bra i år. . . .. . . Hehe



Kommentarer
Postat av: julia

fick för mig att jag skulle lyssna på det nu igen och alltså hahahahha det är fortfarande lika roligt om inte roligare. ÅRETS!!!!!!!

2011-01-01 @ 22:21:05
URL: http://nilsefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0