jakten på lyckan med hanna!


Såg Hanna Hellquists program Jakten På Lyckan nyss!(obs inte delfinen som heter Hanna Hellquist..) ÅÅÅÅÅH dör vad fin hon é (obs inte lebb xD) Hehe men seriöst - hon är min favvo! Tycker hon verkar så hygglo. I sin bajsbruna stickiga kofta och små kräftögon, en sån underbar varelse.

Programmet går ur på att jaga lycka! Det är ett bra program. Inga reklampauser! Ett experiment de gjorde var att BETALA för en fika men inte ÄTA den. Man ska gå in på ett kafé och betala för det vanligaste som säljs, typ chai-latte på Barista. Sen istället för att själv gå och sörpla säger man att den i kassen ska GE fikat till NÄSTA PERSON som kommer in och beställer det. TÄNK VAD GLAD DEN PERSONEN BLIR!!!!!!!

Synd bara att jag aldrig skulle göra något sånt. På min höjd kanske lägga i en 1-krona i en tuggummiautomat och inte ta själva tuggummit. Så får nästa person 2 tugummin!!! Men det är endast för att jag inte är så förtjust i bebis tuggummin. Gillar mer V6 och lite vuxnare märken.

Fatta om man går på Elgiganten och ska köpa en fett fet tv, också dom i kassan ba Nämen oj den här var visst redan betalad, varsågod.


????????????? Skulle vara galet.    


Har typ också kräftögon hihihhii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0