akta er för du är vad du äter

Är det bara jag som fullkomligt ÄLSKAR att vara ute på promenad och kika in i andras liv. Inte underliv. (Vad är det för nivå på den här bloggen?) De sitter och kollar på teve, typ reprisen av Top Dog eller nåt annat supertacky. En flottig chipspåse vilar mot dom smutsiga kalsongerna. (Ni ba shit står du en millimeter från fönstret med kikare eller?)


GUUUUU VAD JAG ÄÄÄÄLSKAR ATT VARA HÄLSOSAM.
Också alla statusar på facebook; "IMORGON BÖRJAR NYA LIVET!!!" (särskilt dom där utropstecknen på slutet ger verkligen effekt!!!)

Det enda som kan förstöra mitt nya liv är om Du är vad du äter börjar sändas igen. gAAH älskar det där bordet dom dukar upp i början för att visa hur mycket tjockisarna äter på en vecka.



*MUMS*

Kommentarer
Postat av: sista skriet - second hand blogg

då tycker jag att du ska ta en titt på återvinningen nästa gång du hälsar på din farmor och farfar!



Tack så mycket :D

din blogg är fett rolig också måste jag säga, haha!

2011-01-13 @ 20:37:57
URL: http://sistaskriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0