vägen mot kändislivet



Såhär kan det se ut en vanlig dag på facebook för mig..

Min söta rara björn som jag älskar och avgudar så mycket att jag till och med tar efter hans dialekt? JA! 


Lite efterhängsen bara.. Liksom PLZ can you give me some PRIVACY bjorn?




Jättejätte-JÄTTEkonstigt att han nu ba har addat en klasskompis till mig?? Alltså vA?? Känner mig inte lika speciell längre, och klassisen säger att han "inte ens vet vem det är". Mm visst, eller så blev han avundsjuk och ba skyndade sig att lägga till MIN BJÖRN som vän????? Inte ok.

Kommentarer
Postat av: Emma du vet xD

hehe lisa i know vem som la till vem jag... i have the secret information om du vill ha det.. kontakta bara mig!

2011-02-20 @ 16:24:01
Postat av: Lisa

.................



sitter förstummad. vfan.gemig. varför??? vem var den andra?nej, varför inte miig??

2011-02-20 @ 20:40:02
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0