bara för att -köp

Visst är det JOBBIGT att provsmaka saker på ICA. Gruvar mig alltid när jag blir dittvingad och vet liksom inte hur jag ska reagera på maten. Idag var det provsmak på kokosboll. Typ som att jag någonsin skulle köpa kokosbollar för 52 KRONOR???

Det blir ju alltid värsta pressen på att man MÅSTE köpa en provsmakad vara. Annars är det oförskämt typ. Provsmakningstanten ba berättar hela kokosbollens resa från en herrgård i hälsingland till frysdisken på affären osv osv. Jag typ snarkar inombords och står där och torkar mig om munnen, säger tacktack men hejdÅåÅÅ typ.


Samma sak på Panduro. Den här lilla pilspetsen köpte jag på Panduro i Kvissleby en gång liksom BARA FÖR ATT. Blev jättekonstig stämmning när han ba "jahaa en sån där skulle du ha ja!" ja ba "mh" och betalade stressat med mina 4 enkronor innan jag smet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0