(^^^) <-- hajsmily

Har just kollat på ett hajprogram "I vithajens öga" typ. Jag är lite som "Storstadspojken" (även kallad hajpojken eller blondinbellas ex) ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR HAJAR! Skulle också vilja klä ut mig till en haj på maskerad:

Ganska förståeligt att deras förhållande inte höll i längden..?


Lärde mig massa hajfakta av hajprogrammet. Nu kan jag stoltsera med massa nyttig kunskap! Själv skulle jag bli jätteimponerad av folk som ba rabblade upp fakta om hajar. 

Min farmor är också ganska lättimponerad, när vi såg på hajprogram en gång sa hon "Jag förstår inte hur filmaren kan prata sådär tydligt under vattnet"

HEheHehhH känns som om jag berättat det där förut. Men det är så bra! Mitt fAvOriTcItaT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0