busiga kassörer! jobbigt!!!

Bara jag som H.A.T.A.R kassörer som försöker vara lustiga? Blir. Så. NERVÖS. NERV-ÖS.

Idag på pressbyrån bah köpte en cola vettu, mannen i kassan: Japp det blir 50 kronor.
Jag: HEHEHEHEHEHEHE .. va?
Han: Ja! Haha! 50 kronor! Haha! Nej jag bara skojade! Det blir 12.
Jag: Va? Hehe jaha! Ok! Tur att man har huvudet på skaft då!
Han: Va? Vilket skaft?
Jag: ...?
Han: ...?
Jag: HEHEHE.

Sen gick jag. ÅÅÅH var han tvungen att busa med mig sådär??? Och vilken människa har INTE hört uttrycket huvudet på skaft?

sluta busa med mig!


Kommentarer
Postat av: ebba

vad heter du på twitter :D jag måste ju börja läsa!!

2010-09-07 @ 12:36:13
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: Anonym

liseen du är helt galet klockren fast jeden tag!!! :D <3

2010-09-07 @ 16:18:04
URL: http://ringkrisse.devote.se/
Postat av: liSeeeeNNnn

men eeebbaaa jag hare bah för å följa coola människor (dvs cimon) men vi tare på msn..!!!! ;);););) xD



<3

2010-09-07 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0