armens håla - armhålan

Så fort jag ser någon som gör en ansats till att lyfta på armarna blir jag så nervös. Eller ja, bara om jag ser det på tv, IRL gör det i så mycket - har liksom annat i tankarna. MEN! På tv.

- GAHHHAGHHJJASKDA!! TA NEEEEEEER ARMARNA! Vill jag skrika. Men det gör jag inte, för jag fattar ju att dom på teven ändå inte hör.

Har dom inga egna tankar? Tänker de inte "hoppsan, kanske bäst att inte vifta hejvilt med armarna när jag är med i detta program, eftersom halva sverige kan se mina fina lökfläckar"? UPPENBARLIGEN INTE. Och jag blir så nervös ögonblicket innan armhålan blottas, för vem vet? kanske gömmer sig där en stor svettpöl?


*rAnDomMmmH*


Tipsarn' kan tipsa om Rexona Women (men den funkar nog på män också) with natural minerals. PENGARNA TILLBAKA OM DU INTE ÄR NÖJD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0