photobooth 4ever

Det här är inte vilken bild som helst. Det här är min TUSENDE BILD PÅ PHOTOBOOTH!!!!! 1.0.0.0. T.U.S.E.N.

Min kära webkamera står ju för säkert 95% av bilderna i min blogg, därför känns det inte mer än rätt att visa en tillbakablick, med mina personliga favoriter ur photobooth-arkivet.

 

Bild nummer 1. HA! Ha! Ha! Var en lattjare redan då. Detta är alltså ca 4 år sedan??

Min profilbild på lunarstorm.. Jag hette Jacksparrow_lover och använde alltså snusnäsduk.

Sidenpyjamas var populärt..


Förmodligen min snyggaste bild!! VART ÄR TRÖJAAAN


Hade lugg och använde mig av coola effekter!


HA!HAAA!!HAAA! HA! Så kult


Fin guldig slinga i luggen..


ALLTSÅ VA!! Jätte-jätte-underligt..


Körde dagens outfit ibland


Ebba började träna!!


Funderade på luggen igen .. .


Fokuserade mycket på närbilder!


Käkade en nöt då och då!


Jag var lejon på skolan. Åkte alltså hem med sminkningen? ?? ? ?? MYCKET märkligt.


BARA ALLMÄNT SNYGG

Kommentarer
Postat av: beata

Och vem var det då som sminkade?? joo jag!!!!

2010-09-20 @ 16:20:16
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0