det var kult på restaurangen!

Igår åt jag jättejättejätte onödigt dyr mat! KINA MAT. Det kanske låter, gott? KLART DET GÖR TOKSTOLLAR! Superbt gott. Bah åt och åt och åt. Tills det tog stopp helt enkelt! Då åt jag lite till och lite till och lite till. Går liksom inte att låta bli när det är KINA MAT. Kineserna är så duktiga! Fast alla är lika bra förstås! Eller nä, inte riktigt. Vi gör en top-lista.
  1. INDIEN!
  2. ITALIEN!
  3. KINA!
  4. MEXICO!
  5. GREKLAND!
  6. IKEAS KÖTTBULLAR!



Är typ ganska så nära på att radera allt jag skrivit nu, eftersom majoriteten av mina senaste inlägg handlar om just mat? SEN NÄR BLEV DET HÄR EN MATBLOGG? Aa typ nu ba.

Kommentarer
Postat av: beata

vad äter man i mexiko??? oj heheh det är ju tacos ;P hahaa

2010-09-20 @ 16:17:38
URL: http://beatas.devote.se
Postat av: ebba

MUMS men FÖR DYRT ((som du sa))

2010-09-21 @ 09:58:54
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0